Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Dokončila jsi vzdělávací program "junior konzultant" a rozšiřuješ své pole působnosti přes obchod i na konzultování. Jak se cítíš, jaké to je?
Cítím větší zodpovědnost za to, aby klient aplikoval. Je to dobrý pocit, protože jsem si splnila cíl, který jsem měla. A teď se těším na to, jak klientům budu pomáhat zavádět věci po Motivačním semináři pro vedoucí pracovníky. Dávat dohromady popisy pracovních míst a statistiky. Chodit s obchodníky na schůzky. Ale vím, že tohle je o neustálém zájmu o okolní svět a o sebevzdělávání, protože nic není stejné, ale mění se pořád.
Jak moc pro tebe bylo těžké/lehké status konzultanta splnit?
Nový konzultant toho musí mít hodně nastudováno a hodně věcem rozumět, ale nejen to, musí přivést otázkami klienta na to, aby věci viděl. Takže cesta byla delší. Musela jsem si spoustu věcí nastudovat a taky vyzkoušet na sobě. Což mě stálo hodně času, někdy i o víkendech. A co budu povídat, ne vždy se člověku chce. :-)
Kolik času ti to zabralo?
Spoustu :-) No tak nějak asi přes 4 roky...
Už máš nějaké konzultace za sebou, co tě na nich baví nejvíc?
Nejvíc mě baví to, že získám větší kontakt s klientem. Nabírám nové zkušenosti a pohledy a taky, že to těm lidem pomůže. Je to paráda, když řeknou, že jim to pomohlo, že něco zlepšili. To je ta nejlepší výplata. ;-)
A naopak něco, co bys nemusela?
Asi nic. Mám ráda výzvy, takže i když se na prvních konzultacích něco nepovedlo. Přiznala jsem to a nechala si na to udělat kvalifikaci. Je to pak super, když to člověk zvládne a ví, že ho příště taková situace nerozhodí.
Co bys doporučila těm, které to čeká?
Určitě studujte a nebojte se výzev a nových situací. Je to další krok k tomu více porozumět věcem okolo, zvýšit svoje kompetence. Také člověk může být lepším partnerem svým klientům a budovat si tak přirozený respekt. Což je také odpověď na to, jak zvýšit příjem. Zvyšte svoji kompetenci, nezabývejte se šetřením, ale zvyšováním svojí hodnoty. :-)
Konzultantka už jsi. Jaká je tvoje další meta a proč?
Další meta je trenér Neuvěřitelného semináře o prodeji. Je to další výzva a další krok. Od dětství jsem hodně upovídaná :-) a myslím, že mám lidem co říct. Prodej je hodně o vztazích a to nejen těch obchodních, ale i v rodině. Chci aby lidé nedělali ty chyby jako já a nebo, když už je udělají, tak aby věděli, že je cesta ven. :-) Já sama jsem si vyzkoušela, že to funguje, tak proč to tajit a nepředat dál. :-)